الف- تعیین نقش فروشگاه و کاربر

  1. در این صفحه فروشگاه قهوه آبان با آدرس اینترنتی abancoffee.ir فروشگاه خطاب می‌شود و شخصی که در این فروشگاه اقدام به ایجاد حساب کاربری، ثبت سفارش و تراکنش مالی می‌نماید کاربر نامیده می‌شود.
  2. ایجاد حساب کاربری، ثبت سفارش و یا تراکنش مالی در این فروشگاه به معنی پذیرش قوانین و شرایط مندرج در این صفحه می باشد و کاربر ملزم به مطالعه و رعایت این قوانین می باشد. در غیر این صورت فروشگاه هیچ گونه مسئولیت و پاسخگویی نسبت به محصولات و کاربر ندارد.

ب- اطلاعات کاربر

  1. کاربر می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت، کامل و صحیح وارد نماید.
  2. کاربر می‌بایست حتما ایمیل(پست الکترونیک) و شماره تماس معتبر وارد نماید تا در صورت نیاز بتوان با ایشان تماس گرفت.
  3. در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری صحیح نباشد ،‌هرگونه تاخیر یا اشتباه به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه کاربر می باشد.
  4. سفارشات صرفا به آدرس درج شده توسط کاربر ارسال می گردد.

ج- قیمت ها و موجودی کالاها

  1. کلیه قیمت ها و موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد.

د- نحوه سفارش

  1. سفارشات تنها به صورت آنلاین ثبت می‌گردد و خرید حضوری امکان پذیر نمی‌باشد.
  2. پس از ثبت نهایی سفارش، تایید سفارش توسط فروشگاه انجام می‌پذیرد و در صورت عدم تایید توسط فروشگاه، کل مبلغ پرداختی کاربر، بازگردانده می‌شود.
  3. پس از ثبت نهایی سفارش امکان لغو آن توسط کاربر وجود ندارد و کاربر موظف به پرداخت مبلغ فاکتور مطابق بند(و-۱) می باشد.

ه- ارسال سفارش

  1. پس از تایید سفارش توسط فروشگاه، سفارش ثبت شده طبق روشی که در ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می شود.
  2. هزینه ارسال و بسته بندی مطابق با فاکتور ارائه شده به کاربر در زمان ثبت سفارش می‌باشد.

و- روش های پرداخت

  1. کاربر میبایست مبلغ فاکتور دریافتی را از روش هایی که در سایت قرار داده شده اند پرداخت نماید.

ز- تعویض کالا و یا برگشت و عودت آن

  1. با توجه به اینکه کالاها مواد خوراکی می باشند و قبل از ارسال به طور دقیق بررسی و بسته بندی میگردند، به هیچ عنوان امکان تعویض و عودت کالا وجود ندارد لذا در زمان خرید و ثبت سفارش آگاهانه خرید نمایید. 

ح- گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات

  1. کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتی، خدمات پس از فروش و یا امکان عودت نمی‌باشند، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد که در این صورت هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده کاربر می باشد و کاربر میبایست زمان لازم برای انجام مراحل را پبذیرد. اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به درج کامل مشخصات کالاها اقدام نماییم.

ط- آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته

  1. سفارشات ارسالی توسط فروشگاه با ایمنی بالا بسته بندی می‌شوند اما ‌بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند ، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود. پس در زمان دریافت مرسوله از مامور حمل، کالا را دریافت و بررسی دقیق نمایید. 

ی- برگشت خوردن سفارش

  1. در صورتی که علت برگشت بسته عدم حضور کاربر در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده مانند آدرس ، تلفن ، کد پستی، نام و نام‌خانوادگی باشد، کاربر موظف به پرداخت کل هزینه ارسال مجدد خواهد بود.
  2. در صورتی که علت برگشت بسته ناخوانا بودن آدرس برای مامور حمل، درج اشتباه مشخصات توسط فروشگاه و یا مشکل در بسته‌بندی باشد با هزینه فروشگاه مجددا بسته ارسال خواهد شد.
  3. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام کاربر می‌باشد. در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم می‌باشد لذا به آدرس گیرنده در زمان ثبت سفارش توجه نمایید.

ک- تغییر شرایط و قوانین

  1. حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد.